Noticias
19 abril, 2019

Spoiler Alert

Que diferències hi ha entre lligar per Instagram o en un bar? Estem preparades per a una relació sana quan la nostra informació amorosa sorgeix de les pel·lícules romàntiques i la sexual de la pornografia? Som més susceptibles a la frustració? Tenim més capacitat per a reinventar-nos que altres generacions? Som capaços de diferenciar entre realitat i intimitat? Ens mostrem al món com som o com ens agradaria ser?

Amb excuses com parlar (i experimentar) de les “primeres vegades”, esdeveniments que ens marquen en major o menor mesura en la construcció de la nostra identitat, especialment durant l’adolescència; qüestionem les realitats de: la Generació I (Millenials), clarament marcada per l’inici de la digitalització; i la Generació Z, en la qual es troben els intèrprets, nadius digitals acostumats a continguts pràcticament infinits i immediats. Ambdues comparteixen particularitats que les diferencien de les anteriors generacions com l’estreta línia entre allò privat i allò públic, el major individualisme unit a una major consciència social global i a una major capacitat per a treballar en xarxa, la creativitat desbordada, la capacitat d’aprenentatge autodidacta, la preferència a la imatge sobre el text o a altres comunicacions, el desafiament a les convencions i, una major diferència entre expectativa i realitat?

Spoiler Alert sorgeix a partir de huit realitats i un nombre indefinit d’expectatives que plantegen una investigació sobre els nous canals d’informació, especialment Youtube i la seua relació (o no) amb les arts escèniques.

19 abril, 2019

Entre lo que ya no está y lo que todavía no está

Autorretrato en el que Juan Domínguez genera un espacio en que el tiempo está formado por su pasado y su futuro.
A través del trabajo entre la realidad y la ficción, consigue generar un misterio que hace posible la búsqueda de nuevas formas de ser y estar.

El trabajo de Juan Domínguez como creador y organizador en los campos de la coreografía y las artes escénicas, explora la relación entre los diferentes códigos y aboga por la disolución completa entre la ficción y la realidad, utilizando los primeros para producir los últimos y viceversa. Actualmente está trabajando en la construcción de contextos que generen relaciones más sólidas y duraderas a través de la continuidad. También está trabajando en la idea de co-autoría entre todos los agentes involucrados en una experiencia estética en vivo.

Algunas de sus obras son: El gusto es mío (1999) Todos los buenos espías tienen mi edad (2002), The application (2005), Shichimi Togarashi en colaboración con Amalia Fernández (2006), Todos los buenos artistas de mi edad están muertos (2007) Don’t even think about it! (2008), blue (2009), Clean Room Pilot (2010), A room without view (2011), Ya llegan los personajes en colaboración con Los Torreznos (2011), Clean Room Season 1 (2012), Clean Room Season 2 (2014) , El Triunfo de la Libertad en colaboración con La Ribot y Juan Loriente (2014), Clean Room Season 3 (2016), Entre lo que ya no está y lo que aún no está (2016), Avant-Garten en colaboración con Arantxa Martínez (2017 ), My Only Memory (2018).

En los últimos 15 años ha comisionado diferentes festivales y programas. Fue director artístico del Festival In-Presentable / La Casa Encendida (2003-12), co-diseñador del Living Room Festival (2010-13), co-curador de Picnic Sessions en C2M-Madrid (2013-15), co-diseñador del Festival Avant-Garten en el Festival Internacional de Verano Kampnagel-Hamburgo (2017), entre otros.

Con la colaboración :

Subscriu-te al nostre newsletter

* indicates required